راهنمای خرید یک سیستم فروشگاهی

راهنمای خرید سیستم فروشگاهی هوشمند نوین

شما چه در حال باز کردن یک کسب وکار جدید برای خود باشید و یا قصد توسعه آن را داشته باشید، نیاز دارید که به یک سیستم پایانه فروش بیندیشید. به طور خیلی ساده و مختصر یک سیستم پایانه فروش، ترکیبی از یک نرم‌افزار و سخت‌افزار است که برای پردازش تراکنش‌های مالی استفاده می‌شود. در طی دهه‌های گذشته سیستم‌های فروشگاهی از یک سخت‌افزار و نرم‌افزار ساده که تنها می‌توانست یک سری از پردازش‌های ساده را انجام دهد، به نقطه‌ایی جهش یافتند که کارهای فراتری مانند: مدیریت انبار، ارائه گزارشات پیشرفته فروش، نگهداری اطلاعات مشتریان و گردش مالی آن‌ها را انجام می‌دهند.

همه چیز زمانی خوب به نظر می‌رسد که همه این موارد به صورت یک بسته در اختیار شما قرار بگیرد، اما باید به این نکته نیز توجه داشت که با رشد سریع گزینه‌هایی که در اختیار شما است کارتان برای انتخاب یک سیستم مناسب که نیاز‌های کسب وکار شما را بر‌طرف کند سخت می‌شود. ما در گروه هوشمندنوین قصد داریم تا در این مطلب به توضیح عواملی که در خرید یک سیستم حسابداری فروشگاهی یا به عبارتی راهنمای خرید یک سیستم فروشگاهی مورد اهمیت است، بپردازیم.

راهنمای خرید سیستم فروشگاهی

 قیمت سیستم پایانه فروش

هزینه، از فاکتورهای اصلی برای انتخاب یک سیستم پایانه فروش است. مبلغ سیستم های فروشگاهی می‌تواند بصورت رایگان تا قیمت هزاران ریال نوسان داشته باشد. موضوع مهم دیگر برای انتخاب یک سیستم پایانه فروش این است که، با بودجه و نیاز‌های کسب وکار شما مناسب باشد. چهار عامل مهم روی قیمت یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی تاثیر گذار است:

  • نرم افزار

شما معمولا فقط یک بار هزینه نرم‌افزار را پرداخت می‌کنید، در ادامه ممکن است بابت مواردی مانند به روزرسانی و خدمات پشتیبانی نرم افزار مبالغ بیشتری را پرداخت کنید.

  • سخت افزار

قیمت سخت افزار شما بستگی به بزرگی کسب و کارتان و همچنین تمایل شما برای استفاده از تکنولوژی‌های جدید مانند دستگاه‎های سیار و لمسی دارد.

  • یکپارچگی

خیلی از شرکت‌های عرضه کننده‌ی نرم افزارهای فروشگاهی، در ابتدا محصول خود را با یک سری از امکانات اولیه در اختیار شما قرار می‌دهند. آنها این پیشنهاد را می‌دهند که در صورت تمایل نرم افزار خود را به سایر سیستم‎های مجموعه نظیر حسابداری متصل سازید و از امکانات این یکپارچگی استفاده کنید.

  • پشتیبانی

یک نرم افزار فروشگاهی مناسب نباید نیاز به پشتیبانی زیادی داشته باشد، اما همه ما خوب می‌دانیم که در بعضی از مواقع اتفاقاتی رخ می‌دهد که نیاز است از کمک یک نفر دیگر بهره گیریم. شما مسلما خیلی علاقه به این موضوع نخواهید داشت تا در اکثر مواقع مجبور شوید از طریق تماس با پشتیبانی مشکل خود را حل کنید، اما هنگامی که یک نرم افزار را تهیه می‌کنید لازم است بدانید کسی وجود دارد که سوال شما را پاسخ داده و برای مشکل شما راه حل ارائه دهد. کمک پشتیبانی می تواند سرعت کار شما را افزایش دهد و از بروز خطاهای ناشی از عدم آگاهی جلوگیری کند.

استفاده آسان از نرم افزار

یکی از مواردی که شما از یک نرم ‌افزار حسابداری فروشگاهی انتظار دارید این است که بتوانید نرم افزار را در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی کرده و با آن شروع به کار کنید؛ همچنین نرم افزار دارای محیط بصری مناسبی باشد به گونه‌ای که برای اعمال تغییرات مورد نیاز خود در آن نیازی به استفاده از راهنمای موجود در بسته نرم افزاری خود نداشته باشید. اکثر شرکت‌های جدید در این حوزه معمولا امکان استفاده از یک نسخه آزمایشی برای مشتریان خود فراهم کرده تا آنها قبل از خرید نرم افزار به کمک این نسخه آزمایشی با امکانات کلی سیستم آشنا شوند و بتوانند با اطلاعات دقیق‌تری اقدام به خرید نرم افزار نمایند.

در این میان بعضی دیگر از شرکت‌ها قبل از خرید نرم افزار امکان استفاده از یک جلسه رایگان نمایش سیستم را برای مشتریان خود فراهم کرده تا آنها در این جلسه سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نرم‌افزارهای حسابداری هوشمند‌نوین و ویژگی‌ها و امکانات هریک، اینجا کلیک کنید.

votes
امتیازدهی به مقاله
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3 (2 رای)
ادامه مطلب  نرم افزار حسابداری نوین 4

مشاهده دموی نرم افزار حسابداری دورکاری

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email

با عضویت در خبرنامه هوشمند نوین هر هفته یک ایمیل مفید در زمینه نرم افزار حسابداری دریافت کنید

Subscribe
Notify of
guest

20 نظرات
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
ابوالفضل گودرزی
ابوالفضل گودرزی
5 سال ago

سلام خدمت شما سوالی دارم اینکه بعد از خریداری نرم افزار های حسابداری ونصب آن چند وقت یک بار نیاز به بروزرسانی دارد؟ آپدیت این نرم افزارها چقدرهزینه داره؟

تحریریه هوشمند نوین
تحریریه هوشمند نوین
3 سال ago

سلام و درود، با توجه به نیاز شما در نوع گزارشاتی که خروجی خواهید گرفت و با توجه به توسعه کسب و کار شما ممکن هست که نیاز به دریافت آخرین ورژن از نرم افزار داشته باشید، در این صورت بهتر هست با مراجعه به سایت https://www.hnovin.com و یا تماس با شماره های 54128-021 از آخرین بروز رسانی‌ها مطلع بشید و نسبت به دریافت آخرین نسخه اقدام کنید.

سامان نیک پور
سامان نیک پور
5 سال ago

سلام قیمت این نرم افزار های فروشگاهی چقدر است؟ بر چه سیستم هایی قابل نصب است؟

تحریریه هوشمند نوین
تحریریه هوشمند نوین
3 سال ago

شروع قیمت پکیج فروشگاهی نرم افزار حسابداری هوشمند نوین از 450 هزار تومان هست.

ابراهیمی
ابراهیمی
5 سال ago

سلام . میخواستم بدونم این نرم افزار های حسابداری برای آموزشگاهها و موسسات هم کاربرد دارد؟

تحریریه هوشمند نوین
تحریریه هوشمند نوین
3 سال ago

بله نرم افزار نوین نرم افزار یکپارچه مالی هست و در همه ی اصناف کاربرد دارد، برای آموزشگاه ها و موسسات مالی، نسخه آموزشگاهی ارائه شده است.

بهنام حدادی
بهنام حدادی
5 سال ago

سلام میشه بگید که نرم افزارهای حسابداری قابلیت اتصال به دستگاههای مختلف را دارد؟ مثلا (ترازو، کارت خوان و..)

تحریریه هوشمند نوین
تحریریه هوشمند نوین
3 سال ago

سلام بله، در نرم افزار حسابداری هوشمند نوین، امکان اتصال به سخت افزارهای پوز فروشگاهی، مانیتور، صندوق، بارکد‌خوان ، فیش پرینتر ،باسکول و ترازو وجود دارد.

کتایون منجی
کتایون منجی
5 سال ago

سلام خدمات پشتیبانی نرم افزارهای فروشگاهی تا چه زمان است؟ آیا بسته به قیمت خریداری نرم افزار خدمات پشتیبانی آن هم متفاوت است؟
با تشکر

تحریریه هوشمند نوین
تحریریه هوشمند نوین
3 سال ago

سلام، گارانتی و ارائه پشتیبانی برای نرم افزارها در سال اول خرید رایگان هست، برای سال‌های بعدی اگر نیاز به دریافت راهنمایی و پشتیبانی داشتید، با احتساب 30 درصد از مبلغ فاکتور خریدتون به قیمت روز، نسخ جدید ارائه می شود.

فریبرز احدی
فریبرز احدی
5 سال ago

آیا امکان ساخت گزارشات دلخواه (ماهانه ،هفتگی و سالانه ) به صورت دلخواه وجود دارد؟

تحریریه هوشمند نوین
تحریریه هوشمند نوین
3 سال ago

بله این امکان فراهم است.

فرهاد شفیعی
فرهاد شفیعی
5 سال ago

سلام ممنون از مقالتون میخواستم بدونم که نرم افزارهای حسابداری برای حقوق و دستمزد کارمندانم کاربرد دارد؟قیمتش برای این کار چقدر است؟

تحریریه هوشمند نوین
تحریریه هوشمند نوین
3 سال ago

سلام، بله در نرم افزار حسابداری هوشمند نوین، به دو شکل ثبت سند دستی حقوق و دستمزد و ثبت سند اتومات وجود دارد و با توجه به تعداد نفرات پرسنل مبالغ متفاوت خواهد بود.

مژده نجفی
مژده نجفی
5 سال ago

سلام
تعداد کاربرانی که از این نرم افزار ها استفاده میکنند محدودیت دارد؟ یعنی هر کاربر باید یک پک از این نرم افزار ها را خریداری کند یا قابل استفاده چند کاربر است؟

تحریریه هوشمند نوین
تحریریه هوشمند نوین
3 سال ago

سلام، محدودیتی ندارد و این برنامه قابلیت استفاده چند کاربر را هم زمان باهم دارد.

امیر ملکی
امیر ملکی
5 سال ago

چطور میشه برنامه و نرم افزار های فروشگاهی را آپدیت کنیم؟ برای آپدیت باید به مرکز خرید نرم افزار مراجعه کنیم؟

تحریریه هوشمند نوین
تحریریه هوشمند نوین
3 سال ago

خیر، نیازی به مراجعه حضوری نیست، برای بروزرسانی نرم افزار شما می‌تونید از طریق اینترنت این کار رو انجام بدید، برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌تونید با شماره تماس‌های 54128-021 تماس بگیرید.

مینا فراهانی
مینا فراهانی
5 سال ago

سلام ممنون از مقالتون
در مقالتون نوشتید که قیمت سخت افزار بستگی به بزرگی کسب و کارتان و همچنین تمایل شما برای استفاده از تکنولوژی های جدید مانند دستگاه های سیار و لمسی دارد یعنی چه؟ مثلا برای کار های فروش در فروشگاههای زنجیره ای قیمت سخت افزار چقدر است؟
با تشکر از شما

تحریریه هوشمند نوین
تحریریه هوشمند نوین
3 سال ago

سلام و سپاس از توجهتون، با توجه به نوسانات نرخ ارز، اعلام قیمت سخت افزارها امکان پذیر نیست، هر کدام از سخت‌افزارهایی که تهیه می‌کنید باید با توجه به نیاز شما، بودجه شما و میزان سرعت عمل و حجم کارتون انتخاب شوند.

20
0
Would love your thoughts, please comment.x

درخواست مشاوره رایگان

×
سلام
آنلاین هستیم، می‌تونیم کمک‌تون کنیم؟
سوال خود را مطرح کنید
در اولین فرصت پاسخ‌گوی‌تان هستیم :)
×