قوانین و مقررات نرم افزار حسابداری هوشمند نوین

 

تعریف مشتری یا کاربر

شرایط مجوز نرم‌افزار، یک توافق‌نامه بین شرکت نرم‌افزار حسابداری هوشمند نوین که از این پس در این توافق‌نامه “هوشمند نوین” نامیده می‌شود از یک طرف، و ثبت‌نام کننده در سایت، خریدار یک یا چند نسخه از نرم‌افزارهای تولید شده در این توافق‌نامه “مشتری” نامیده می‌شود. این توافق‌نامه از زمان خرید نرم‌افزار تا زمان استفاده‌ی از آن توسط مشتری فی ما بین طرفین منعقد خواهد بود. خواهشمندیم که قوانین و شرایط را تا انتها و با دقت مطالعه فرمایید.

قوانین و شرایط عمومی

• تمام فعالیت‌های سایت هوشمند نوین مطابق با قوانین کشوری است و ارتباطی که شرکت نرم افزار حسابداری هوشمند نوین با مخاطبین و مشتریان خود دارد، ارتباطی کاملاً قانونمند و دوطرفه است لذا پذیرش قوانین و رعایت آنها از طرف شرکت ما و مشتریان جهت هر گونه همکاری، الزامی است.
• کلیه حقوق مادی و معنوی نرم‌افزارها و نشان‌های تجاری شرکت هوشمند نوین محفوظ می‌باشد. هرگونه استفاده‌ی غیر‌مجاز از نام، نشان تجاری، مطالب، مستندات و منابع نرم‌افزار بدون مجوز کتبی شرکت، مطابق با قانون جرائم رایانه‌ای غیرمجاز تلقی شده و پیگرد قانونی دارد.
• شرکت تمامی تلاش خود را در جهت فراهم نمودن امکان استفاده از خدمات نرم‌افزاری خود توسط دستگاه‌های مشتریان می‌کند، اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همه‌ی دستگاه‌ها یا همه‌ی شبکه‌های ارتباطی نخواهد داد لذا قبل از سفارش محصول در مورد تطابق سیستم با نرم افزار خود اطلاعات کامل کسب نمایید.
• تمامی اطلاعات شخصی کاربر به عنوان اطلاعات محرمانه نزد شرکت محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع است مگر برابر تصمیم مقام ذیصلاح قضایی.
• چنانچه هر یک از کاربران هوشمند نوین در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند بنابر شرایط فوق می‌توانند، درخواست پشتیبانی خود را از طریق تماس با شرکت، واتس آپ، گفتگوی آنلاین سایت و یا در فرم تماس با ما مطرح و شرکت موظف است پیگیری‌های لازم و تلاش خود را در جهت حل مشکل مبذول نماید.

قانون مرتبط

در صورتی که شما این نرم‌افزار را در ایران دریافت کرده‌اید، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تعیین کننده‌ی شرح این توافق نامه است و به ادعاهای قانون گریزی، بدون در نظر گرفتن تضادهای اصول قانون، رسیدگی می‌کند. اگر شما ساکن خارج از ایران هستید، در صورتی که این نرم‌افزار را در کشور دیگری تهیه کنید، همچنان قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران بر آن جاری خواهد بود.

شرایط و قوانین هوشمند نوین

انصراف از خرید و مرجوع نمودن محصول

شرکت هوشمند نوین در یک صورت امکان مرجوعی کالا را برای مشتریان خود فراهم می‌آورد. در صورتی که شما از نرم افزار حسابداری هوشمند نوین 4 استفاده نموده و درخواست ترفیع نرم افزار را به نرم افزار حسابداری هوشمند نوین 5 داشته باشید، در این صورت نرم افزار هوشمند نوین 4 شما توسط شرکت دریافت شده و هوشمند نوین 5به شما تحویل داده خواهد شد. در این صورت نرم افزار هوشمند 4 از شما پس گرفته شده و با پرداخت مابه التفاوت، نرم افزار هوشمند نوین 5به شما تحویل داده می‌شود.

ساعات پاسخگویی

شرکت حسابداری هوشمند نوین در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 لغایت 17:30 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 9 لغایت 13:30 به استثنای تعطیلات عمومی در ایران پاسخگوی مشتریان گرامی خواهد بود؛ ولیکن، در هر ساعت از شبانه روز امکان ثبت سفارش و دریافت محصول از طریق سایت برای مشتری فراهم می‌باشد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3.25 (4 رای)

درخواست مشاوره رایگان

×
سلام
آنلاین هستیم، می‌تونیم کمک‌تون کنیم؟
سوال خود را مطرح کنید
در اولین فرصت پاسخ‌گوی‌تان هستیم :)
×